18 mei 2015 – De volgende ronde voor de gratis Splatoon Global Testfire-demo gaat op zondag 24 mei om 00:00 uur van start! Misschien had je de eerste ronde gemist of kun je gewoon niet wachten om weer verder te knallen met je inktgeweren. Dit uurtje geeft je de kans om met andere Inklings om terreinwinst te strijden, als spetterende opwarmer voor de release van Splatoon op 29 mei.
Splatoon is een spetterende, nieuwe game van Nintendo die de creatieve gameplay voor alle leeftijden waar Nintendo bekend om is, combineert met sensationele inktgevechten waarin spelers terreinwinst moeten boeken. Net zoals Mario Kart de manier veranderde waarop gezinsleden en vrienden samen racegames beleven, zo biedt Splatoon spelers van alle leeftijden en niveaus de kans om kennis te maken met actie-shooters.
In de game kruipen spelers in de huid van Inklings: personages die je zelf kunt aanpassen en die met één druk op de knop in inktvissen veranderen. Na tegenstanders te hebben uitgeschakeld en een level met gekleurde inkt te hebben bedekt, kunnen spelers de gedaante van een inktvis aannemen en snel door hun eigen inkt zwemmen, of de inkt gebruiken om dekking te zoeken en zich voor vijanden te verstoppen.
Ga voor meer informatie over Splatoon naar de website van de game en neem regelmatig een kijkje op de Facebook-pagina van Splatoon voor updates.