Je bent geboren binnen het ene vorstenhuis en grootgebracht door het andere. Kies bij welk koninkrijk je jezelf aansluit in Fire Emblem Fates, dat nu exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen verkrijgbaar is. Ontdek beide kanten van het conflict en kom meer te weten over deze ambitieuze strategiegame op onze officiële website voor Fire Emblem Fates!
In Fire Emblem Fates kun je het verhaal van verschillende kanten beleven. Fire Emblem Fates: Conquest en Fire Emblem Fates: Birthright zijn vanaf de release verkrijgbaar. Fire Emblem Fates: Revelation is vanaf 9 juni 2016 beschikbaar als downloadbare content.* De komende maanden worden er ook nieuwe kaarten uitgebracht in de vorm van downloadbare content. Kom alles te weten over de extra content op de website voor Fire Emblem Fates.