25 november 2016 – Zet je zorgen aan de kant en vertrek naar een wereld vol fun en vriendschap in Animal Crossing: New Leaf - Welcome amiibo voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Deze nieuwe, verpakte versie van de game is vanaf vandaag verkrijgbaar in Europa. Deze versie bevat standaard de onlangs uitgebrachte Welcome amiibo-update die het mogelijk maakt om amiibo in de game te gebruiken. Daarnaast voegt de update een nieuwe camping, twee extra games vol actie en een schat aan nieuwe voorwerpen toe waar spelers hun huizen mee kunnen inrichten.
Van de games in de populaire Animal Crossing-serie zijn wereldwijd inmiddels 27 miljoen exemplaren verkocht. Deze games nodigen spelers uit om te verhuizen naar een idyllisch dorpje waar ze zich uren kunnen vermaken met rustgevende activiteiten als vissen, insecten vangen en huizen inrichten. Ondertussen kunnen ze vriendschap sluiten met de vele vriendelijke dierlijke buren. Animal Crossing: New Leaf voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen is het meest succesvolle deel in de serie, met wereldwijd ruim 10 miljoen verkochte exemplaren. In de game kan de speler de burgemeester worden van zijn of haar dorp en projecten uitvoeren die het leven van de dorpsbewoners verbeteren. Maar natuurlijk kan de speler ook volop genieten van de speelse, ontspannende gameplay waar de serie om bekendstaat.
Dankzij nieuwe voorwerpen, locaties en mogelijkheden is dit voor nieuwkomers de perfecte kans om een nieuw, vredig bestaan op te bouwen en te genieten van het dorpsleven. De nieuwe verpakte versie van Animal Crossing: New Leaf – Welcome amiibo is nu verkrijgbaar in winkels in heel Europa.