Bekijk hier de trailer voor Bayonetta en Bayonetta 2 voor de Nintendo Switch op ons officiële YouTube-kanaal!
In dit evenement was er ook een live-uitvoering met de originele zangeres te zien van "Jump Up, Super Star!”, een lied uit Super Mario Odyssey.