Bayonetta 2 komt naar de Nintendo Switch!
In dit spannende vervolg op de populaire actiegame Bayonetta zit je als speler van begin tot eind op het puntje van je stoel. Bayonetta 2 zit barstensvol adembenemende gevechten en prachtige cutscenes, waardoor de game je geen moment loslaat. De game komt nu opnieuw uit voor de Nintendo Switch!
Bayonetta, een machtige heks die is voortgekomen uit een verboden verbond tussen de Lumen Sages en de Umbra Witches, reist vanuit een ver verleden naar het heden. Dankzij haar elegante vechtstijl en ongeëvenaarde magische krachten boezemt ze haar vijanden angst in voordat ze de geest geven.
Met behulp van haar dodelijke wapens, ongekende moves en martelaanvallen maakt Bayonetta korte metten met haar vijanden. Door magie te gebruiken kan ze met haar nieuwe kracht Umbran Climax demonische monsters oproepen en meerdere allesvernietigende aanvallen na elkaar uitvoeren.
Kies uit de speelstijlen Classic en Touch. De Classic Controls bieden de technische besturing die uniek is voor Bayonetta. Deze besturing is bijzonder geliefd onder de fans van het vorige deel, en ook liefhebbers van andere actiegames kunnen er ongetwijfeld mee uit de voeten. De Touch Controls bieden daarentegen een gemakkelijkere speelstijl voor spelers die niet vertrouwd zijn met actiegames, of die gewoon een andere invalshoek zoeken. Met het touchscreen op de Nintendo Switch kunnen spelers Bayonetta eenvoudig besturen terwijl ze beweegt, aanvalt en vijanden ontwijkt.
De boezemvriendin van Bayonetta, de Umbra Witch Jeanne, staat Bayonetta bij door samen met haar combo-aanvallen uit te voeren en de vloer aan te vegen met haar vijanden. Met de Nintendo Switch kun je nu altijd en overal de game spelen. Actie verzekerd!
Of het nu aan de andere kant van de tafel of de andere kant van de wereld is, je kunt nu met je vrienden de ene golf vijanden na de andere verslaan in de lokale en online Tag Climax-stand. Je hebt de keuze uit een aantal krachtige personages, waarmee je engelen en duivels met beeldschoon geweld kunt inmaken.