Ontdek samen met Satoru Shibata wat er in de doos van de Nintendo Switch zit!
Het wachten is bijna voorbij, want de Nintendo Switch wordt op 3 maart uitgebracht! Om je alvast een voorproefje te geven van onze nieuwste spelcomputer, laat Satoru Shibata, de president-directeur van Nintendo of Europe, je zien wat je zoal in de verpakking vindt als je het spiksplinternieuwe systeem in huis haalt.
Speel altijd, overal en met iedereen als de Nintendo Switch op 3 maart wordt uitgebracht! Kijk op onze officiële Nintendo Switch-website voor meer informatie.