Als je de Samus Aran-amiibo gebruikt, kun je een reserve-Aeion-capsule vrijspelen. Daarmee wordt automatisch een bepaalde hoeveelheid Aeion-energie aangevuld als die opraakt. Als je de game voltooid hebt, kun je deze amiibo gebruiken om toegang te krijgen tot Metroid II-artwork in de galerie.
De zachte Metroid-amiibo kun je tegen je systeem aan houden om de locatie van Metroid in jouw buurt te onthullen op je plattegrond. Als je de game voltooid hebt, kun je met deze amiibo de fusiestand vrijspelen. Dit is een volledig nieuwe moeilijkheidsgraad in combinatie met Samus’ fusiepak uit Metroid Fusion.
Metroid: Samus Returns is ook compatibel met de Samus- en Zero Suit Samus-amiibo uit de Super Smash Bros. Collection. Hieronder zie je wat je met deze amiibo kunt.
Je kunt de Samus-amiibo gebruiken om een reserve-raketcapsule vrij te spelen. Deze vult je rakettenvoorraad aan als deze opraakt. Ook kun je deze amiibo gebruiken om exclusieve concept art uit Metroid: Samus Returns te zien in de galerie, nadat je de game hebt voltooid.
Als je de Zero Suit Samus-amiibo gebruikt, kun je een reserve-energiecapsule vrijspelen. Deze vult een bepaalde hoeveelheid energie aan als deze opraakt. Als je de game hebt voltooid, kun je deze amiibo gebruiken om de achtergrondmuziek van Metroid: Samus Returns te beluisteren in de galerie.
Wil je meer weten over Metroid: Samus Returns? Bezoek dan onze officiële Metroid: Samus Returns-pagina voor meer informatie over dit klassieke Metroid-avontuur dat van de grond af opnieuw is opgebouwd.
Je kunt ook een bezoekje brengen aan onze amiibo-website om te ontdekken welke verrassingen amiibo voor jou in petto hebben!
Metroid: Samus Returns komt op 15 september uit voor de diverse Nintendo 3DS-systemen. Op diezelfde dag verschijnen ook de Metroid: Samus Returns Legacy Edition, en de Samus Aran- en Metroid-amiibo. De Zero Suit Samus- en Samus-amiibo uit de Super Smash Bros. Collection zijn nu verkrijgbaar.