Metroid II: Return of Samus
In dit exclusieve Game Boy-deel in de Metroid-serie gaat Samus Aran op missie om planeet SR388 te ontdoen van de Metroid-plaag.
Vecht je een weg door een uitgestrekte ondergrondse wereld en spoor alle Metroids op, terwijl je een wapenarsenaal opbouwt door het ontdekken van mysterieuze artefacten.
Ontdek nieuwe vaardigheden zoals de spinnenbal en krachtige nieuwe wapens zoals de plasmastraal, terwijl je voor eens en voor altijd een einde maakt aan de Metroid-plaag.