Meer info over de New Nintendo 2DS XL
In Europa krijgen de Nintendo 3DS-systemen vanaf vandaag gezelschap van een nieuw, stijlvol handheldsysteem: de New Nintendo 2DS XL! Met meer besturingsmogelijkheden, een snellere processor en ingebouwde ondersteuning voor amiibo, is dit een compleet nieuwe Nintendo 2DS. Het systeem is verkrijgbaar in twee trendy kleurencombinaties: Zwart + Turkoois en Wit + Oranje, zodat je de versie kunt kiezen die het best bij je past!
Er zijn inmiddels al ruim duizend games verkrijgbaar, en het eind is nog niet in zicht. Ook vandaag worden er weer drie splinternieuwe Nintendo-games uitgebracht, tegelijk met de New Nintendo 2DS XL!
Heb je je ooit afgevraagd hoe het zou zijn om op vakantie te gaan met je beste vriend, je grote liefde en… je leraar? In Miitopia beleef je een hilarisch, knotsgek avontuur met je favoriete Mii-personages. Na elke bocht kom je er weer nieuwe verrassingen tegen. Wie neem jij met je mee?
Ontdek de minuscule wereld van de Pikmin en help kapitein Olimar te ontsnappen van een onbekende planeet in HEY! Pikmin. Passeer obstakels, verzamel schatten en versla vijanden door gebruik te maken van de unieke vaardigheden van de Pikmin, in dit aandoenlijke side-scrolling avontuur.
Train je hersenen, zodat je je kunt blijven concentreren in een wereld vol afleiding. Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren? is het nieuwste deel in de Brain Training-serie. Test je concentratievermogen en houd je hersenen in conditie met meer dan 25 activiteiten die zijn ontworpen om je brein tot het uiterste te beproeven!
Er is nu al een indrukwekkende hoeveelheid games beschikbaar voor de New Nintendo 2DS XL, waaronder recente titels als Ever Oasis en Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia.