Bekijk een paar knettergekke minigames in 1-2-Switch!
Een van de voordelen van de Nintendo Switch is dat er twee controllers in de doos zitten: de Joy-Con!
Met de Joy-Con kun je altijd, overal en met iedereen spelen. Er zijn al een paar geweldige games verkrijgbaar die je met z'n tweeën kunt spelen, waaronder het kleurrijke Snipperclips – Geknipt om samen te spelen! en de razendsnelle, futuristische racegame FAST RMX.
Eén game bij uitstek is ideaal voor wanneer je gezelschap hebt: 1-2-Switch! Komen er wat vrienden langs? Uitstekend! Ga je een weekendje weg met je familie? Neem dan je Nintendo Switch mee!
Laten we een paar grappige minigames in 1-2-Switch bekijken, waar jij en je vrienden dolle pret mee zullen hebben!
Ben je op zoek naar een sportief duel? Dan is Tafeltennis wat je zoekt! Terwijl je de bal heen en weer slaat, krijg je het gevoel dat er een echte tafel tussen jou en je tegenspeler staat. In deze minigame kun je niet op het scherm vertrouwen, want de bal verdwijnt op een gegeven moment.
Dit zijn slechts zes van de 28 doldwaze minigames die je aantreft in 1-2-Switch! Je kunt een paar andere games ontdekken op onze officiële 1-2-Switch-website, waaronder Samoeraiproef, Knallende kurken, Scheerbeurt, Zwaardgevecht en Snelle bellers!
Of je nu thuis speelt of in de buitenlucht, we wensen jou, je familie en je vrienden veel plezier met 1-2-Switch!