Cadeaugids voor de Feestdagen 2017 – Tijd voor een feestje!
Dans erop los, race om de eerste plaats of vul je verfcapsules en klieder je familie vol in een van de vele vermakelijke games voor de Nintendo Switch, de diverse Nintendo 3DS-systemen en de Wii U. Maak er een onvergetelijke winter van!
Om lokale multiplayergames te spelen op de Nintendo Switch kun je een Joy-Con-controller aan een andere speler geven. Om met meer dan twee spelers lokale multiplayergames op de Nintendo Switch te spelen, is het mogelijk dat je een extra Joy-Con-controller of een Nintendo Switch-Pro-controller moet kopen.
Op je Nintendo Switch-systeem kun je ook verbinding maken met het internet, zodat je thuis of op andere plekken met een draadloze netwerkverbinding online kunt spelen.
Om games voor meerdere spelers op de Wii U te spelen heb je mogelijk extra controllers nodig, zoals Wii-afstandsbedieningen of een Wii U-controller Pro. Je kunt zien welke controllers je voor een game kunt gebruiken door op deze website naar de betreffende spelpagina te gaan of door in de winkel op de verpakking te kijken.
Als je thuis een draadloze internetverbinding hebt, kun je op je Wii U gratis games met een online multiplayerstand spelen.
Zoek je een geschenk voor een andere gameliefhebber? Ga dan terug naar de Cadeaugids voor de Feestdagen 2017, waar je talloze andere games vindt en inspiratie op kunt doen.