Keer terug naar de jaren 90 – De Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System komt vandaag* uit in Europa! Herbeleef – of ontdek voor het eerst – de meest iconische videogames ooit in een grandioze HD-kwaliteit.
Een van de meest populaire systemen ooit komt terug als een verkleinde replica van het origineel, samen met twee Super NES Classic-controllers en 21 ingebouwde games. Daarbovenop krijg je Star Fox 2, een game die nog nooit eerder werd uitgebracht!
De Nintendo Classic Mini: SNES is met een aantal nieuwe features en verbeteringen het ultieme gamepakket! Je kunt nu de klassieke SNES-games met maximaal twee spelers in HD op 60 hertz beleven. Ben je benieuwd naar de volledige lijst van games en functies? Ga dan nu naar de officiële Nintendo Classic Mini: SNES-website.