Grijp het stuur met het Nintendo Labo: voertuigenpakket en Mario Kart 8 Deluxe!
Kruip achter het stuur, houd je voet op het pedaal en race naar de finish met de Toy-Con-auto!
Nadat je een gratis software-update* installeert die in de toekomst komt, is Mario Kart 8 Deluxe compatibel met het komende Nintendo Labo Toy-Con 03: voertuigenpakket. Spelers kunnen dan hun Toy-Con-auto en het pedaal als controller gebruiken.
Bekijk de Toy-Con-auto in actie in deze gameplaypresentatie, vers van onze RedCube-studio op gamescom 2018!
Vind je jezelf een goede uitvinder? De zoektocht naar de beste Nintendo Labo-creaties en -decoraties van Europa is nog steeds bezig! Doe mee aan de Nintendo Labo Creators Contest en maak kans op mooie prijzen, waaronder het Nintendo Labo: voertuigenpakket, een speciale Joy-Con-set en een uniek Nintendo Switch-systeem.