Het pre-launch-onlinetoernooi van Mario Tennis Aces is begonnen!
Speel als Mario, Peach, Yoshi of Bowser en neem het op tegen andere tennisliefhebbers tijdens een onlinetoernooi**, of verbeter je vaardigheden door te oefenen tegen de computer.