H2x1_NSwitch_MarioTennisAces_Testshot_nlNL.jpg
Kun je niet wachten om aan de slag te gaan met Mario Tennis Aces voor de Nintendo Switch? Begin dan maar alvast met warmlopen voor het onlinetoernooi voorafgaand aan de release, dat zal plaatsvinden van vrijdag 1 juni om 16:00 tot maandag 4 juni om 00:59!
Speel als Mario, Peach, Yoshi of Bowser en neem het op tegen andere tennisliefhebbers tijdens een onlinetoernooi**, of verbeter je vaardigheden door te oefenen tegen het systeem. Als beloning voor je deelname ontvang je een speciale outfit voor Mario die je in de volledige versie van de game kunt gebruiken!