Game, set en superslag!
Vecht het uit op de tennisbaan in Mario Tennis Aces voor de Nintendo Switch, het wildste, meest tactische Mario Tennis-avontuur ooit!
In deze actievolle sportgame kunnen maximaal vier spelers kiezen uit een groot aantal populaire personages uit de Super Mario-serie, van Mario zelf tot vergeten favorieten als Dry Bones! Of je nu voor het eerst op de tennisbaan staat, al een aardig balletje kunt slaan of als doorgewinterde tennisprof op zoek bent naar een strategische uitdaging, Mario Tennis Aces is een uitzonderlijk goede tennisgame!
Mario Tennis Aces geeft een nieuwe draai aan het aloude tennisspel, met een vernieuwde aanpak van de manier waarop je de game speelt. Het accent ligt op de non-stop strategische keuzes, die je vaak in een fractie van een seconde moet maken!
Al je favoriete Mario-personages (ja, zelfs Chain Chomp!) betreden de meest waanzinnige tennisbanen die je ooit hebt gezien: in dichtbegroeide oerwouden, op drukke treinstations en zelfs op zeeschepen!
Wario en Waluigi maken ook hun opwachting in de avontuurstand. Als die ellendige oproerkraaiers een oeroud tennisracket opgraven, spreken ze een huiveringwekkende vloek uit over de arme Luigi, die toch al niet zo'n held is.
Het is nu aan Mario om op een zoektocht te gaan door een kleurrijke wereld, die tot de nok toe gevuld is met de vreemdste, krankzinnigste en meest uiteenlopende Mario Tennis-banen die je ooit hebt gezien! Neem het op tegen grote eindbazen, voltooi missies, bied allerlei gevaren het hoofd en verbeter daarbij ook nog Mario's vaardigheden!
Of je nu alleen speelt of met vrienden, je kunt een traditioneel potje Mario Tennis spelen in de multiplayerstand! Pas de gameplayopties aan hoe je wilt en speel op je eigen manier.
Wil je het wat rustiger aan doen? Tennis op een authentiekere en eenvoudigere manier, waarbij alleen de basisslagen zijn toegestaan. Gebruik de Joy-Con als een tennisracket en speel met bewegingsbesturing in Dynamisch duel!
Met de Nintendo Switch kun je het altijd en overal tegen anderen opnemen. Geef een Joy-Con aan een vriend, of maak lokaal draadloos of online een verbinding om de standaardtoernooien te spelen.