Deze zestien teams strijden op 31 maart live om het Europese Splatoon-kampioenschap
Niet lang meer te gaan, Inklings! Het Europese Splatoon-kampioenschap gaat 30 maart van start tijdens Polymanga. De finalerondes zullen plaatsvinden op 31 maart.
Zestien van Europa's beste Splatoon 2-teams zullen hun Nintendo Switch-systemen in gereedheid brengen, hun strategie nog een keer overwegen en strijden voor ultieme glorie! Het wordt een krachtmeting van epische proporties... en we volgen het gehele toernooi van begin tot eind op onze verschillende kanalen.
Om 13:00 uur op 31 maart zullen de halve finale en de finale live uitgezonden worden op het YouTube-kanaal van Nintendo en op Twitch. De leden van het winnende team zullen een speciale trofee en T-shirts krijgen, en natuurlijk gekroond worden tot Europese Splatoon-kampioenen!
Voordat de finalerondes beginnen, organiseert Polymanga een speciaal virtueel concert. Tentacools popidolen, Lorelei en Mariana, zullen vergezeld door een liveband op het podium verschijnen om je hun beste nummers te laten horen en coolste dansmoves te laten zien! Het hele concert zal worden gelivestreamd op het YouTube-kanaal van Nintendo en op Twitch en zal om 12:00 uur beginnen.
Het winnende team zal niet alleen naar huis gaan met een coole trofee en een paar spetterende shirts. Ze krijgen ook de kans om Europa te vertegenwoordigen op het Splatoon 2 World Championship tijdens de E3 van 2018! Dit bijzondere toernooi vindt plaats op 11 en 12 juni in het Los Angeles Convention Centre. Blijf op de hoogte!
Mis je kans niet om de beste Europese Splatoon 2-teams te zien terwijl ze de strijd aangaan in het Europese Splatoon-kampioenschap! De eerste rondes vinden plaats op 30 en 31 maart, en de halve finale en finale worden live uitgezonden op 31 maart. Het speciale Tentacool-concert begint om 12:00 uur en vanaf 13:00 uur kun je de finalerondes zien. Beide worden gelivestreamd op de YouTube- en Twitch-kanalen van Nintendo. Op 11 en 12 juni strijden de winnaars van het Europese Splatoon-kampioenschap om de wereldtitel tijdens het Splatoon 2 World Championship op de E3 van 2018.