Als lid van de betaalbare, veelzijdige service krijg je toegang tot allerlei voordelen, zoals coöperatieve en competitieve onlinegaming*, een opslagcloud** waarin je back-ups kunt maken van je opgeslagen gegevens voor ondersteunde games, een groeiende collectie NES-games, en meer.