Nintendo Presents: Mario & Sonic op de Olympische Spelen: Tokio 2020
Kun jij je nog voor de geest halen hoe Luigi in dit eigenaardige hotel is beland? Check deze video om coöpcapriolen te zien en zelfs een akelige glimp op te vangen van een nieuwe verdieping in het griezelhotel. De game verschijnt op 31 oktober.
Al deze games en nog vele andere, inclusief de games die we in onze Indie World-presentatie hebben laten zien, worden binnenkort uitgebracht voor de Nintendo Switch. Bezoek onze gamescom 2019-hub voor meer informatie over alle games die op gamescom 2019 te zien waren en om de Nintendo Live: Super Smash Bros. Ultimate – gamescom 2019 Invitational te bekijken.