Gratis demo!*
Beleef samen met Mario, Sonic en hun vrienden het sportiefste avontuur tot nu toe in Mario & Sonic op de Olympische Spelen: Tokyo 2020 voor de Nintendo Switch! Train in je eentje voor Tokyo 2020 of neem het op tegen je vrienden in gloednieuwe disciplines. Je kunt nu namelijk meedoen aan skateboarden, karate, surfen en klimmen, of wedijveren in talloze andere populaire sporten en klassieke 2D-games.
Op de baan, in het zwembad, op het water, in de ring... Er is genoeg te beleven in Mario & Sonic op de Olympische Spelen: Tokyo 2020. Ga de uitdaging aan in nieuwe olympische sporten of geniet van welbekende favoriete disciplines en maak gebruik van diverse speelstijlen, waaronder bewegingsbesturing. Doe met de Joy-Con bijvoorbeeld net alsof je een speer werpt of een handboog vasthoudt.
Speel met drie vrienden op de bank en ga voor de gouden plak in de multiplayerstand** of neem het lokaal draadloos**** op tegen drie andere spelers. Duik in de onlinestand***** en probeer een olympisch record te vestigen terwijl je in diverse evenementen strijdt tegen maximaal zeven concurrenten.
Geniet van een cast vol sterren uit het Super Mario- en het Sonic-universum, zoals Yoshi, Amy Rose, Luigi, Dr. Eggman en vele anderen! Elk personage excelleert in bepaalde sporten, dus kies je favoriet en ga voor die gouden plak.
Reis in de verhaalstand terug naar de Olympische Spelen van Tokyo 1964! Nadat Mario, Sonic, Bowser en Dr. Eggman door een magisch spelsysteem worden opgezogen, komen ze terecht in een nostalgische 2D-versie van de vroegere Olympische Spelen in Tokyo.
Ontdek het Tokyo van de jaren 60 als Mario en Sonic en wedijver in oude versies van bekende olympische sporten, zoals de 100 meter sprint en het verspringen, terwijl je een manier moet zien te vinden om weer naar huis terug te keren. Ondertussen kun je in het heden als Luigi verschillende sportlocaties van Tokyo 2020 bezoeken, met je vrienden minigames spelen en deelnemen aan hedendaagse evenementen om Mario, Sonic en de rest te redden!