Welkom op de gamescom 2019-site van Nintendo of Europe!
In de video's hieronder zie je uitgebreide gameplay van Nintendo Switch-games die in 2019 worden uitgebracht, evenals van het Super Smash Bros. Ultimate-toernooi op gamescom 2019.