Glutonny nam het in de finale op tegen QuiK, net als op Syndicate 2019, en QuiK moest wederom zijn meerdere erkennen in de Fransman. Als je al het spektakel van Valhalla III nog eens wilt terugzien, kun je de top 8 wedstrijden hier bekijken.
Lukt het Glutonny om in 2020 ongeslagen te blijven? Blijft zijn Wario de ongenaakbare nummer één? Houd het Super Smash Bros. Ultimate Circuit in de gaten om erachter te komen! Het volgende evenement is DreamHack Leipzig, dat van 24 tot 26 januari plaatsvindt in Duitsland.
Als je staat te springen om je toernooidebuut te maken, of als je evenementen als Valhalla III wilt blijven bijwonen, kun je terecht op het Super Smash Bros. Ultimate-toernooiportaal voor het laatste nieuws over toernooien in heel Europa.