De derde Nintendo Direct Mini: Partner Showcase is gearriveerd – bekijk de video hierboven en kom meer te weten over Nintendo Switch-games die binnenkort worden uitgebracht door onze ontwikkelaars- en uitgeverpartners, waaronder MONSTER HUNTER RISE, MONSTER HUNTER STORIES 2: Wings of Ruin en Ori and the Will of the Wisps.
Monster Hunter-fans kunnen in de Monster Hunter Direct bovendien meer te weten komen over de zojuist aangekondigde nieuwe games binnen de serie.