Ontspan met deze knusse games op de Nintendo Switch
Of je nu lekker onder een zacht dekentje bent gekropen of van een warme kop thee geniet, wij hebben een paar Nintendo Switch-games voor je waarmee je optimaal tot rust kunt komen. Het gaat hier niet om races tegen de klok of hordes vijanden om te verslaan, maar om een paar kalme, knusse games om van te genieten.
Wat is nou een beter vakantieoord dan een onbewoond eiland? Een zorgeloos leventje ligt net over de horizon in Animal Crossing: New Horizons! Richt een bloeiende gemeenschap van eilandbewoners op, bouw huizen, maak voorwerpen, versier de omgeving, vang vissen, jaag op beestjes en nog veel meer!
De kleine, levendige gemeenschap van Pelican Town heet je van harte welkom in Stardew Valley! Kweek gewassen, verzorg dieren, verken en bouw een band op met je buren terwijl je de meest geliefde boer van het dorp probeert te worden.
Ruim huishoudelijke voorwerpen op een bevredigende manier op in de knusse puzzelgame A Little to the Left. Sorteer lepels op grootte en vorm, stapel papieren op, hang fotolijsten recht, en kijk uit voor de ondeugende kat die af en toe opduikt om alles in de war te gooien!
Ontdek grootse verhalen in Disney Dreamlight Valley, een game die barst van de Disney-magie! Tuinier met WALL-E, kook met Remy, ga vissen met Goofy en bouw de perfecte buurt voor je favoriete Disney- en Pixar-personages.
Een voortdurend veranderend spookeiland wacht op je! Als spookscout dwaal je rond in het bos op het eiland, ontrafel je de geheimen daar en help je de plaatselijke spoken rust te vinden. Met een beetje tijd en een hoop geknutsel breng je kleur en plezier terug naar Cozy Grove!