Nintendo Switch-games in maart 2023
Sprookjes, fantasy en angstaanjagende fotografie... dat en meer kun je in maart verwachten op de Nintendo Switch. Bekijk deze selectie games en klik op titels die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Deel rake klappen uit met Fitness Boxing Fist of the North Star! Personages als Kenshiro worden jouw instructeur terwijl je vijanden verslaat in Battle Mode, rivalen te lijf gaat in Boss Battles of je een weg slaat door bokstrainingen in Exercise Mode.
De gamecardversie van Metroid Prime Remastered wordt uitgebracht in maart! Trek opnieuw het pak aan en verken de vertakkende paden en gebieden van Tallon IV. Met verbeterde graphics, audio, ontgrendelbare art en bijgewerkte besturingsopties is Samus' klassieke avontuur herboren op de Nintendo Switch.
Baan je een weg door de oeroude hallen van Dracula's iconische kasteel in de DLC Dead Cells: Return to Castlevania. Richter Belmont en Alucard gaan met je mee terwijl je je met klassieke wapens uit de Castlevania-serie een weg vecht naar een directe confrontatie met Death en Dracula.
In PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse beschik je alleen over een fakkel en een camera. Gebruik de Camera Obscura, een camera waarmee je allerlei verschrikkingen kunt vangen en verzegelen, om je te weren tegen geesten en een ijzingwekkend mysterie tot op de bodem uit te zoeken.
Ontsnap uit een griezelige, mysterieuze kunstgalerij in de 2D-avonturengame Ib. Inspecteer de gebieden om je heen, ontdek voorwerpen, los puzzels op en maak vallen onschadelijk in een verhaal dat zeven verschillende eindes kent.
In het 3D-actie-avontuur ONI: Road to be the Mightiest Oni nemen demonenkrijger Kuuta en zijn partner Kazemaru het op tegen demonengeesten op het eiland Kisejima. Hun doel? Om Momotaro te verslaan – vijand van zowel mensen als demonen!
Ga met Cereza en haar demon Cheshire op reis door een bos vol feeën in Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon. Blader door dit kleurrijk geïllustreerde, verhalende avontuur om de origine van de bekende Umbra-heks te ontdekken.
Tijd om aan het werk te gaan! Verken de duistere, procedureel gegenereerde afdelingen van Death Inc en gebruik meer dan 30 unieke wapens en spreuken in spectaculaire hack-'n-slash-gevechten. Laat de onderwereld maar eens zien wie de baas is in Have a Nice Death.
Gebruik je verstand om iconische verhalen na te vertellen – of experimenteer en ontdek iets nieuws – in Storyteller. Speel met een enorme bibliotheek vol personages en thema's, met helden en slechteriken, liefde, leugens, waanzin en meer, en beleef enkele van de beste verhalen uit de geschiedenis als nooit tevoren.
Ryza en haar vrienden gaan nog één keer op een avontuur dat draait om de oorsprong van alchemie in Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key. Beleef dit avontuur in een van de grootste werelden in de Atelier-serie.
Er zijn nog meer games in aantocht voor de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van maart..