Nieuwe Nintendo Switch-games – Maart 2025
Binnenkort verkrijgbaar op de Nintendo Switch: verken een uitgestrekte buitenaardse planeet, ga op een wereldavontuur met Carmen Sandiego en meer! Bekijk deze selectie games voor maart en klik op games die je interessant vindt, om pre-orders te plaatsen, demo's te downloaden, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
De scharlaken dievegge is terug! Zet Carmen Sandiego's karakteristieke rode hoed op en gebruik je sluwheid voor de gerechtigheid, terwijl je je verdiept in een wereld van spionage en geavanceerde gadgets. Achtervolg agenten van VILE terwijl je de roerige straten van Rio verkent, monumenten in Tokyo bezoekt en andere locaties aandoet tijdens dit wilde wereldavontuur!
Twee klassieke visualnovels van Kotaru Uchikoshi vol intriges, mysteries en romantiek maken hun Europese debuut in Ever 17/Never 7 Double Pack! Verken een verzonken attractiepark waarvan je de mysteries moet ontrafelen in Ever 17 – The Out of Infinity en voorkom dat een tragische voorbestemming werkelijkheid wordt in Never 7 – The End of Infinity.
Twee legendarische RPGs keren terug in geremasterde vorm in Suikoden I&II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification Wars. Kom in opstand tegen een held die is uitgegroeid tot een tiran en bepaal de loop van de geschiedenis in Suikoden I. Volg daarna twee leden van de Unicorn Youth Brigade in een tijd waarin het vuur van de oorlog opnieuw begint te smeulen in Suikoden II.
Open je derde oog en zie twee werelden tegelijk in de excentrieke survival-horrorgame Sorry We’re Closed. Verken lugubere locaties via vaste camerahoeken, vecht met demonische wapens en vind een manier om de hoofdpersoon Michelle van haar duivelse vloek af te helpen.
Kruip in de huid van de God van Dood en Duisternis in Morkull Ragast’s Rage, een platformactiegame met een vleugje verkenning! Morkull is de slechterik in dit verhaal en hij is zich er ook maar al te goed van bewust dat hij een personage is in een computerspel. Help hem om te ontsnappen uit de Ragast, zodat hij zijn kwade plannen kan vervullen, en bereid je erop voor dat de vierde wand niet alleen wordt doorbroken, maar compleet aan gruzelementen wordt geslagen!
Er staat je een intrigerende vakantie te wachten in de narratieve simulatiegame On Your Tail. Volg de avonturen van de doortastende Diana, terwijl ze een charmant dorpje aan zee verkent, de excentrieke inwoners ontmoet, en een aantal van de meest raadselachtige lokale mysteries tot op de bodem uitzoekt.
Het is het jaar 2054. De aarde is verwoest door een intergalactische oorlog tussen twee buitenaardse beschavingen, en de mensheid staat aan de rand van de afgrond. Nu een kleine groep overlevenden is neergestort op de ongetemde planeet Mira, is het aan jou om de mensheid weer op de been te helpen in Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition.
Verzamel, strijd en creëer in Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land. Volg Yumia en haar vrienden, die de waarheid zoeken achter hun herinneringen terwijl ze ondanks al hun onzekerheden voort blijven gaan op het pad waarin ze geloven. Test je vaardigheden in directe gevechten, vervaardig krachtige voorwerpen, reis in alle vrijheid over het uitgestrekte continent en ontsluier de vergeten geschiedenis van de alchemie.
Leid een spook en zijn bubbel door een betoverd kasteel vol gevaren in Bubble Ghost Remake. Overwin levels vol uitdagingen en puzzels, die je vaardigheden op de proef zullen stellen met hun duivelse moeilijkheid, terwijl je je bubbel koste wat kost probeert te beschermen. Ontdek geheime ruimtes, bereik verschillende eindes en speel in-game prestaties vrij terwijl je deze klassieke game herbeleeft met compleet vernieuwde graphics.
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van maart.