Het lot van een held staat geschreven in de sterren.
Suikoden I en Suikoden II, de legendarische JRPG's van Konami, zijn nu geremasterd in HD!
Een voor een komen de 108 sterren van het lot samen om de loop van de geschiedenis te bepalen.
De held van ons verhaal en zijn vriend Jowy zijn leden van de Jeugdbrigade van de Eenhoorn, die deelnam aan een slepend grensconflict tussen het Hooglandkoninkrijk en de Stadstaten van Jowston.
Een paar maanden eerder was er een wapenstilstand getekend tussen de twee strijdende kampen, die beide blij waren dat er een einde kwam aan de gevechten.