Overige problemen
Uw Joy-Con is vervaardigd volgens strikte kwaliteitsnormen, zoals vereist door de voorschriften voor de fabricage van elektronische apparaten.
Op een bepaald moment tijdens de levenscyclus van een product kunnen sommige apparaten echter problemen krijgen. Als dit het geval is en uw Joy-Con een storing vertoont die niet in de vorige secties is behandeld, moet deze door onze technici worden beoordeeld. Deze evaluatie zal bepalen of het probleem het gevolg is van oneigenlijk gebruik en of het onder de garantie valt.