Vloeistofschade
Als uw console op enig moment in contact is gekomen met een vloeistof, kan deze schade hebben opgelopen die een goede werking verhindert. U kunt uw console voor herstel naar ons reparatiecentrum sturen.
Als de console nat is geworden of tekenen van vochtigheid vertoont, wordt het product als onherstelbaar beschouwd aangezien het opnieuw moet worden gereconstrueerd. Dit is niet mogelijk bij het reparatiecentrum omdat de kosten niet in verhouding staan tot de waarde van een nieuwe console.
Als het reparatiecentrum voldoende voorraad heeft, krijgt de gebruiker een vervanging van het product aangeboden, anders wordt de console als een onherstelbaar product aan de gebruiker geretourneerd.