Game Boy Micro Game Link-snoer
Diverse Game Boy Micro's kunnen worden verbonden middels een Game Boy Micro Game Link-snoer als de geselecteerde Game Boy Advance-spelcassette een stand voor meerdere spelers bevat (deze spellen zijn te herkennen aan een symbool op de verpakking).
Als je diverse Game Boy Micro's met elkaar wilt verbinden, heb je evenveel Game Boy Micro Game Link-snoeren nodig als er Game Boy Micro's zijn, en indien van toepassing, hetzelfde aantal van het betreffende spel.