Voeding
Hij is speciaal ontworpen voor gebruik met de Game Boy Micro en is niet compatibel met andere Game Boy-modellen.
Met behulp van de voeding kun je de accu van de Game Boy Micro opladen via een stopcontact. Tijdens het opladen kun je gewoon doorspelen. Als het systeem uit staat, duurt het opladen ongeveer 2,5 uur.