Game Boy Micro draadloze adapter
De Game Boy Micro draadloze adapter wordt aangesloten op de “EXT.”-aansluiting van de Game Boy Micro. Hij is niet compatibel met andere Game Boy-modellen.
Dankzij deze adapter kunnen maximaal vijf spelers draadloos samen spelen. Hiervoor moet het desbetreffende spel wel een stand voor meerdere spelers bevatten en mogen de spelers maximaal 3 meter van elkaar verwijderd zijn. Alleen Game Boy Advance-spellen die speciaal voor gebruik met de draadloze adapter zijn ontworpen, kunnen zo gespeeld worden. Lees de verpakking of handleiding van het spel in kwestie voor instructies en relevante informatie.