Adapter voor Game Boy Game Link-snoer
De Adapter voor het Game Boy Game Link-snoer is een klein snoer met twee verschillende uitgangen: een grote uitgang voor het Game Boy Game Link-snoer en een kleine stekker voor een Game Boy Pocket, Game Boy Color of Game Boy Advance. Via deze adapter kunnen Game Boys met verschillende uitgangen (groot en klein) toch met elkaar verbonden worden. Twee spelers die op deze manier zijn verbonden kunnen zo samen spellen spelen die een stand voor twee spelers bevatten. Op de verpakking van spellen die een stand voor twee spelers bevatten vind je het bijbehorende symbool. Beide spelers dienen over een exemplaar van het spel te beschikken.