Afbeeldingen uploaden
Het is mogelijk om afbeeldingen die zijn opgeslagen in het systeemgeheugen of op een SD-kaart te uploaden. Als je op een website op de daarvoor bedoelde knop tikt, wordt Nintendo 3DS Camera automatisch geopend en kun je een afbeelding selecteren.
Lees de handleiding van de internetbrowser voor meer informatie over het uploaden van afbeeldingen. Je kunt de handleiding openen door rechtsonder in het scherm voor Menu te kiezen, en vervolgens op Handleiding te tikken.