Zoeken op het internet
Er zijn verschillende manieren om met de internetbrowser van je Nintendo 3DS te zoeken op het internet.
Eén manier is door gebruik te maken van het zoekveld in het menu. Als je voor Zoeken kiest en een tekst invoert, wordt met de zoekmachine van je keuze een zoekopdracht uitgevoerd. Je kunt je favoriete zoekmachine instellen door in het menu op het sleutelpictogram te tikken.