Een Chat Room binnengaan en verlaten
PictoChat biedt vier Chat Rooms voor maximaal 16 deelnemers per stuk (64 in totaal). De Chat Rooms zijn voorzien van de letters A tot D.
Start PictoChat.
2. Tik op de Chat Room die je wilt bezoeken of gebruik de richtingsknop om de gewenste Chat Room te kiezen. Tik op "JOIN" of druk op de A-knop om je keuze te bevestigen.
Als je een Chat Room wilt verlaten, moet je met de stylus op de "X" rechts boven in beeld tikken (deze "X" is zeer klein en zit in de hoek. Als het je niet lukt de "X" aan te tikken, kan het helpen het touchscreen te kalibreren).