Tekeningen maken en versturen
Tik tegen de gewenste pendikte (dik of dun).
3. Plaats de stylus op het scherm en beweeg ermee over de tekening – of delen ervan - die je wilt wissen.
Haal de stylus van het scherm als je klaar bent.
5. Als je alles in het tekengebied ineens wilt wissen, moet je de Wis-knop aanraken.