PictoChat starten en verlaten
Als je PictoChat wilt verlaten, moet je met de stylus op de "X" rechts boven in beeld tikken (deze "X" is zeer klein en zit in de hoek. Als het je niet lukt de "X" aan te tikken, kan het helpen het touchscreen te kalibreren).