Wat kun je doen?
Bij sommige Bluetooth-audioapparaten kan een vertraging optreden, zelfs als het systeem naar behoren werkt.
Als het probleem zich blijft voordoen, kun je een ander Bluetooth-audioapparaat koppelen of een bedrade koptelefoon aansluiten op de audio-aansluiting.