Wat kun je doen?
3. Zet je Bluetooth-audioapparaat uit en weer aan. Zorg ervoor dat het apparaat voldoende is opgeladen.
6. Plaats je Bluetooth-audioapparaat dichter bij je Nintendo Switch-systeem en zorg ervoor dat er zich geen metalen of elektronische objecten tussen het audioapparaat en het spelsysteem of in de buurt van het spelsysteem bevinden.
Als het probleem zich bij alle Bluetooth-audioapparaten voordoet, moet het Nintendo Switch-systeem worden gerepareerd.
Als een ander Bluetooth-audioapparaat wel verbonden blijft, is er mogelijk een probleem met het oorspronkelijke apparaat.