De NES-controllers gaan niet aan
1. Ga na of je de NES-controllers, modelnummer HAC-033 (links) en HAC-034 (rechts), gebruikt. Het modelnummer is te vinden aan de achterkant van de controllers.
Geef de NES-controllers de tijd om op te laden.
3. Maak de NES-controllers los van het systeem zodra ze zijn opgeladen en druk vervolgens op beide controllers op een willekeurige knop.
Druk per controller eenmaal op de SYNC-knop en druk vervolgens op een willekeurige knop om de controllers aan te zetten.
Klik hier om contact met ons op te nemen indien de NES-controllers nog steeds niet aan gaan nadat ze zijn opgeladen met het systeem.