Om iedereen een positieve ervaring te kunnen bieden in onze games moeten we soms helaas levels verwijderen waarin de maker zich niet heeft gehouden aan de richtlijnen van de Gedragscode van Nintendo.
Verwijderde content kan niet worden hersteld. Zorg ervoor dat je je aan de richtlijnen van de Gedragscode van Nintendo houdt als je levels of commentaar plaatst.