Gegevens in Poké Ball Plus ontbreken
Opgeslagen gegevens of andere informatie, zoals scores die zijn behaald met Poké Ball Plus, ontbreken.
Als Poké Ball Plus is gereset terwijl er gegevens naar werden geschreven, zullen zowel de gegevens die geschreven werden, als de opgeslagen gegevens in Poké Ball Plus verdwijnen. Deze gegevens kunnen niet worden teruggehaald.
Zorg ervoor dat er geen andere bewerkingen van de software of van het accessoire zelf aan de gang zijn, wanneer je Poké Ball Plus reset.