Joy-Con wordt niet geregistreerd als draadloze controller
De informatie in dit artikel kan van pas komen als de Joy-Con goed werkt als deze is bevestigd aan een Nintendo Switch-systeem, maar niet reageert of registreert als draadloze controller.