Mogelijke oplossingen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je foutcode 2123-1502 te zien krijgt als je verbinding maakt met het internet, software downloadt of downloadsoftware op probeert te starten.
Houd de POWER-knop drie seconden ingedrukt om het systeem opnieuw op te starten. Kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens UITZETTEN. Als het systeem uitgeschakeld is, druk je weer op de POWER-knop om het weer aan te zetten.
CONTROLEER JE INTERNETVERBINDING om er zeker van te zijn dat je Nintendo Switch-systeem nog steeds met het internet verbonden is.