Wat kun je doen
Als het probleem zich blijft voordoen, controleer je of er onderhoudsberichten zijn op de onderhoudspagina. Probeer opnieuw toegang tot de dienst te krijgen als het daar vermelde onderhoud of de storing is verholpen.