Verlies van voorwerpen in Animal Crossing: New Horizons nadat een bewoner is overgedragen
De informatie in dit artikel kan je helpen als je na het verhuizen van je bewoner naar een nieuw Nintendo Switch-systeem in Animal Crossing: New Horizons, erachter komt dat je voorwerpen mist die je eerder nog had.
Wanneer een bewoner verhuist naar een eiland op een nieuw Nintendo Switch-systeem, worden sommige voorwerpen en voortgang niet overgedragen vanaf het oorspronkelijke eiland. De onderstaande tabel laat zien wat er wel en niet wordt overgedragen.