Verloren of gestolen apparaten
De informatie in dit artikel kan van pas komen als een consument of wethandhavingsinstantie aangifte of onderzoek wil doen naar de diefstal of het verlies van een Nintendo-apparaat.
Als je de Nintendo-account wilt terughalen van het apparaat dat gestolen of verloren is, lees je ons artikel over de Nintendo-account-herstelprocedure. Als dit niet helpt, zullen we je direct moeten spreken om je te kunnen helpen.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice voor ondersteuning en hulp bij dit proces. Kies in het contactformulier de categorie NINTENDO-ACCOUNT en het onderwerp NINTENDO-ACCOUNT-HERSTELPROCEDURE.
Als je meer informatie nodig hebt over Nintendo 3DS of Wii U, kun je contact opnemen met onze klantenservice om deze gegevens te ontvangen. Kies in het contactformulier de categorie NINTENDO-ACCOUNT en het onderwerp OVERIG.