Nintendo-accountherstelprocedure
7. Als je Nintendo-account is gekoppeld aan een Nintendo Network ID, en je vermoedt dat iemand toegang heeft tot die Nintendo Network ID, wordt aangeraden dat je je wachtwoord wijzigt.