Nintendo-accounts en Nintendo Network ID's worden voor verschillende dingen gebruikt. Je kunt hier lezen wat de verschillen zijn.
Kan ik mijn Nintendo Network ID nog steeds gebruiken om in te loggen op mijn Nintendo 3DS- of Wii U-systeem?
Ja, je kunt met een Nintendo Network ID nog steeds inloggen op een Nintendo 3DS-systeem en/of op een Wii U-systeem.